Nama:
Alamat :
Nombor telefon :
Email Address:
Order :
Cara Pembayaran : Maybank 152116225468
Lain-lain
Bukti Pembayaran (Sila paste di sini) :
Pertanyaan/pesanan :

create web form

MY SOLEMNIZATION 6/12/09




HANTARAN

Hantaran from my hubby...
suka colour nye....hitam & silver
nampak elegant huhu
hantaran ni akak ipaq hubby yg buat...
pandai betoi hehe...
kalau aku nak buat gini sori laa...
memang takde masa....
aiyooo

Hantaran untuk akad ni just 3 ja...
Al - Quran, cincin & cek...

Aku plak tatau nak balas apa...
last minute pnya pikiaq2...
pi la tempah sirih junjung & cupcake jek
sori naa abg...
hantaran cheq simple sangat hahaa








Close up cincin....aku suka emas putih or silver....
wpun org kata harganya akan jatuh....
tapi takkan nak juai cincin nikah kot kan....
kenangan sepanjang hayat tuu




Cupcake aku beli hehe...

from http://bakeryna.blogspot.com
sedap kek akak ni
perasa vanilla....memang aku suka vanilla ja pun...
dah 2 kali tempah ngan akak ana ni
1st time masa tunang ari tu huhu



MANIK BAJU & TUDUNG NIKAH

Hasil kerja akak IZANSAZLIN
Sekali pakej ngan manik baju huhu
so upload sekali ler
memang cantik & puas hati ngan tudung ni
nak pakai pun senang
takde la penat mak andam nak melilit kepala heheh


Tudung Beauty



Close up manik baju kat area leher





Manik baju area cuff



Manik leher & cuff baju



BILIK PENGANTIN

Buat sendrik hehe...
Malam sebelum nikah tu baru siap
Penat tau buat ni...
Sorang2 plak tu....
Simple ja pun...
jadik la tu...
last minute punya keja hahahaaa






No comments:

Post a Comment